אם יש לכם עסק להפקת חתונות, אתם בוודאי מודעים לקושי בהבאה של לקוחות חדשים לעסק שלכם. הבעיה היא שלקוחות של חתונות הם לא לקוחות חוזרים. זה אומר שתמיד צריך לשווק ולהביא עבודה. אם אתם טרם נחשפתם לכוח הגדול של הרשתות החברתיות, המאמר הזה הוא בשבילכם. יכול להיות שיש לכם חשבון עסקי כלשהו אבל אתם לא מקדמים אותו או שלא מבינים בדיוק כיצד לעשות זאת נכון. אחרים מפספסים את הרשתות החברתיות בכלל. המשיכו לקרוא וגלו את הכוח הרב הטמון בהם ואיך לעשות ממנו כסף.
אינסטגרם – בואו לפגוש את הלקוחות העתידיים שלכם
רשתות חברתיות בנויות על עיקרון מאד פשוט. אנשים מתחברים בשביל לפגוש ולראות מה אנשים אחרים פרסמו, לפרסם ולהגיב האחד לשני. זהו מעין מפגש וירטואלי של אנשים. באינסטגרם, המפגש הזה מבוסס על ויזואליות מאד חזקה. הרשת הזו נוסדה בכדי לפרסם תמונות. לאחר מכן צמחה והתפתחה ונוספו לה אפשרויות של סרטונים, סטוריז, ועוד. בזכות הוויזואליה, תוכלו לפרסם מאד בקלות תחום העוסק בחתונות. זהו תחום בו אנשים מחפשים אירועים אשר נראים טוב ומצטלמים מעולה. תוכלו בקלות להעלות את הסרטונים והתמונות הכי טובות שלכם מאירועים שהפקתם בעבר ולקצור מחמאות אשר יביאו איתן גם לידים ולקוחות.
בכדי להגיע לכל זה, יש לייצר חשיפה וזה לא משהו שמגיעה ללא השקעה. קידום באינסטגרם הוא שם כולל למגוון פעולות שתצטרכו לבצע בשביל להגביר את החשיפה שלכם ברשת. קניית לייקים באינסטגרם תעזור לכם להציג את האירועים שלכם ליותר משתמשים. הקניה נעשית באמצעות חברה מקצועית אשר מספקת לייקים מחשבונות אמינים בלבד. זה צעד שיכול לקחת חשבון מתחיל שאין בו הרבה לייקים ולהביא אותו לשלב הבא. משתמשים אשר יגיעו לתכנים שלכם יעריכו את כמות הלייקים הרבה והם יותר צפויים לשתף אותם.
פעולות נוספות אשר יש לעשות הן: העלאה של תכנים איכותיים ובתדירות קבועה. יש חשיבות לשמור על העלאה של תכנים כל זמן מסוים בכדי להרגיל את קהל העוקבים שלכם אליהם. הם יהפכו לשגרירים שלכם וישתפו הלאה את אותם תכנים.
נוסף על כך, מומלץ מאד ליצור שיתופי פעולה שונים עם בעלי חשבונות במקצועות משיקים לשלכם, למשל מאפרים, מעצבי שמלות כלה וערב לכו. שיתופי פעולה כאלו יביאו לכם חשיפה של העוקבים הרבים של החשבונות איתם ביצעתם את השת"פ.
רשתות חברתיות נוספות
קיימות כמובן עוד רשתות חברתיות. פייסבוק היא בחירה מתבקשת הן בזכות הגודל שלה והחשיפה לה היא זוכה והן בזכות הפעלה קלה ופרסום ישירות מחשבון האינסטגרם לחשבון הפייסבוק. ניתן לעבוד גם עם ממשק הפרסום הממומן של שתי הרשתות הללו מאותה מערכת ניהול קמפיינים. רשת חברתית נוספת שניתן לשקול תהיה הטיקטוק. זוהי רשת חברתית צעירה יחסית הן בגיל שלה והן בגיל של המשתמשים בה. הרשת הזו מבוססת על סרטונים קצרים מאד. היא לא יעילה מאד בשביל להביא לידים ממש, אבל כן יכולה לשים אתכם על המפה כשם ומותג בתחום שלכם ולעזור בשיווק כאשר היא מהווה חוליה אחת מיני רבות במערך השיווק שלכם. יש לצפות שבעתיד היא תהפוך להיות רשת חברתית יותר דומיננטית ורק בגלל זה שווה כבר לפתח שם את החשבון העסקי של עסק הפקת החתונות שלכם.
הרשתות החברתיות יכולות להעצים את התופעה הטבעית של המלצות מפה לאוזן כאשר אתם מספקים לממליצים את התכנים אותם יוכלו לשתף, לעשות לייק ולהגיב. חשוב לשמור על קשר עם העוקבים, לענות לתגובות שלהם, לעשות לייק כאשר הדבר מתאים ולהבין מהם אילו תכנים עובדים בשבילם יותר ואלו פחות.